torsdag 20. november 2008

Hospitering

for å si det sånn, dette e ikkje min første blogg. men skal prøve å være seriøs med denne, og virkelig være flink å skrive. med en god porsjon pågangsmot skal det gå fint. :) i dag og i går var eg og malin på hospitering hos service og samferdsel. merete og merete, dere e supre ;) vi hadde så mye å snakke om på veien hjem, du aner ikke. olav stakkar - altså typen hennes - hang ikke med ett sekund. men vi har alltid vært for rask for han, sant malin?? =S i dag var vi i første klasse, det var bra. simu er kult ;) tror eg skal en tur til thailand... vet du, alle de eg har møtt disse to dagene har eg blitt skikkeli gla i <3 takk for to fantastiske dager ;) eg er no offisielt vegetarianer... sikkert helt til i morgen tidlig og eg ikke orker mer, men akkurat no er eg fullt og helt vegetarianer. har ikke spist kjøtt siden i går til lunch. woooh. var på big bite i går og i dag, de så ganske rart på meg når eg ikke ville ha noe annet enn grønnsaker på den halve bagetten eg hadde bestillt. ikke smør, ikke ost. det e faktisk knallgodt, hvis du får nok løk på ! :) vi trenger forresten en big bite her hos oss og... no er det vel på tide å krype til køys. det har blitt litt for sent de her to dagene ! God natt, Hilde x

Ingen kommentarer: