fredag 21. november 2008

SNØ!!

Så var snøen her. eg siterer Per Inge Torkildsen; "Snø e' klamt og ekkelt og passe best på postkort!" Eg e helt enig med han. no nærmer det seg vel 20cm snø, og det er grisekaldt. mamma plukket heldigvis frem vinterskoene mine i dag tidlig, hvis ikke tror eg at eg hadde dødd på meg. føttene mine tror eg va d eneste som ikke var noenlunde blåfrosset når eg kom hjem. men det er noen som får varme, synnøve og de reiser til syden i morgen. utrooolig urettferdig :/ men hun lovte meg en plass i kofferten sin, så det er håp ;) .. er fremdeles vegetarianer :P eg tenkte på det på vei hjem fra skolen, folk som er vegetarianere må bli blodtørstige !? et liv uten kjøtt :S eg begynner å kjenne det på kroppen, eg mangler noen proteiner... eg e slapp og trøtt (men det va eg i utgangspunktet) og blir svimmel av og til... planlegger å spise fisk til kvelds ! eg ane ikkje ka eg skal gjøre i helgen... må hvile ut, men utenom det. har lyst å se en film eller noe, men det er så vanskelig å booke tven her i huset. og i gangen med datan er det så forbasket kaldt! ønsker meg pc til jul ja?? (A) herreguuud, d e snart jul :S Hilde x

2 kommentarer:

Therese sa...

Me har no meira snø..
ædda bædda..:P

helsing kristine..:P

Hilde sa...

ja, har dere sikkert :P men syns vi har nok eg :S