mandag 1. desember 2008

Advent !

I dag er det 1. desember :D Det ble feiret med jubel og kalas, og gleden ville ingen ende ta. vel, kanskje ikke, men det er sånn det burde vert. I morgen kommer Daniel og eg håper i mitt stille sinn at han har tenkt å kjøpe med seg seigemenn. Vanlige seigemenn som ikke feirer jul. Hiiiint hint. Så vi kan feire med seigemenn. det har vært noen skiiiiikkelig begivenhetesrike dager XD fransklæreren skrev vorte istedenfor borte, vi hengte en kakemann av rød filt og bussen går ikke før 19.22. Og, ja, DÅÅRLIG tid. Gåte på en måte: Hvordan hadde vi vært hvis det ikke gikk an å si hallo, hei, godkveld og alle de der ordene som vi hilser med ??! DET var en skikkelig gåte på en måte x3 juleverksted i går! det mest asosiale juleverkstedet eg har vert på x3 ingen som ville sitte ute i gangen med oss. men det var god kaffi :D det er forresten juleverksted neste søndag og, og hvis det kommer litt mer folk denne gangen, kan det hende at vi e litt mer sosiale og finner bedre musikk :S skikkelig produktive va vi og :-p no skal eg slutte å skrive, for eg skriver bare kødd, og hvis eg skriver mer no så kommer eg til å angre XD GOD JUL!!

2 kommentarer:

Merete Cecilie sa...

GOD JUL :-)

Merete Cecilie sa...

Jeg har tagget deg =)
- se på bloggen min for mer informasjon.