lørdag 6. desember 2008

Altfor lenge siden eg har skrevet ! I løpet av uken har eg tenkt på flere tusen innlegg som eg skal skrive, men alle er helt vanished. Beklager på det dypeste. I dag var eg til byn med Malin, Olav, Laila og Sylvi-Ann. Kult, men eg tror vi var ute litt for lenge. Eller kanskje det var det at vi hadde for lite klær på oss, eller at vi glemte kaffien i bilen, eller at de hadde glemt å skru på varmekablene ute. Men takk for at det ikkje var sludd og vind altså :-S Husk; i morgen er det juleverksted. Når en begynner å bli kaffoman, då er det på tide å ta en grundig gjennomgang på ka som skjer i toppen. Spesielt når du blir avhengig av koffeinfri kaffi :-| Det er da du syns du er dum.

1 kommentar:

Ida Marie sa...

Eg og har dilla på kaffi, den inneheldt riktignok koffein. Søt blogg du har :-)