mandag 15. desember 2008

Det er allerede blitt 15. desember. Eg skjønner ikkje helt kor tiden ble av. Vi er inne i siste uken før jul, og masse tentamener og styr kommer tilbake no... Eg er ganske fornøgd med karakterene mine så langt, på norsk hovedmål og sidemål og matte. 5 i snitt på de tre :-O skryte skryte.
Eg er i listehumør, og slenger inn noen lister.
Spilleliste
My Chemical Romance - Famous Last Words
Busted - Hurra Hurra Die Schule Brennt
Mamma Mia crew - Voulez-Vous
Events
Juleshopping med pappa
Julaften med familien
Nyttårsaften - forhåpentligvis med venner
I like
Sjenerøsitet (spesielt no før jul:)
Singing in the rain
Kremet Bali Kyllingsuppe
I hate
Innpåslitenhet
Overlegenhet
Oppgitthet (hahha...)
They Love Us. Bye for now

2 kommentarer:

dark313 sa...

tror ikkje eg har smakt Kremet Bali Kyllingsuppe D: e det godt?:P

singing in the rain? sangen eller er det sånne regndråper xD

Hilde sa...

:-O den suppen e kjempegod !

Regndråper !!!!!