onsdag 10. desember 2008

You'll never shine if you don't glow

Telefon er ein kjekk ting. Med telefonen kan ein kommunisere med personar som ellers er langt borte. Kjekt sant? På fredag har eg norsk munnleg tentamen saman med tre andre. Eg gledar meg litt. Berre litt altså, for eg er ganske nervøs og. Har litt presentasjonsangst. Prestasjonsangst for at oppgåva ikkje er bra nok, at karakteren ikkje kjem høgt nok opp. Eg trur eg skal få det til, eg er jo ikkje aleine. Men eg trur eg er den einaste som gledar meg. Eller?
So much to do so much to see So what's wrong with taking the back streets You'll never know if you don't go You'll never shine if you don't glow
I morgon er det juleball. Skal du? Eg skal. Kjolen er kjøpt på Nelly på Liertoppen. På salg. Den er grå / grøn / brun / ubestemmelig. Den har ikkje stroppar. Den er stram i livet og over brystet. Den er eigenteg litt for stor til meg. Eg skal ha svarte sko. Men eg veit ikkje korleis eg skal ha håret. Det blir kjekt.
I'm just your average ordinary everyday superhero Trying to save the world, but never really sure I'm just your average ordinary everyday superhero Nothing more than that, that's all I really am

1 kommentar:

Anonym sa...

sikkert kjempe fin kjole ;)