fredag 12. desember 2008

Kjolespontanitet

It's just to confess. In the teens you grow. Det viser seg at det er lenge siden vinterferien, då eg fikk låne kjolen fra tante. Boobsa e større, og livet smalere. Svarte altså! Eg hadde gletet meg kjempemye til å gå med den kjolen. Istedenfor, så gikk eg med en an kjole. Rosa, med svart tilbehør, ble ikkje så mørkt som eg ville ha håpt. But I'm spontanious, etter tre forsøk med sminken så PASSA DET ! :-) Eg klinker til med nok en linje fra Smash Mouth sin sang. I thought love was only true in fairy tales Meant for someone else but not for me Love was out to get me, thats the way it seemed Disappointment haunted all my dreams Fra sangen I'm A Believer. Som sagt; juleball i går. I dag; Norsk muntlig tentamen. Oppgaven inneholdt: Are Kalvø, kilder og en stor dag. Fikk 5 :-) Etter tentamen fikk vi noen flere karakterer før vi gikk i vågen, eg, Daniel og Åshild. Eg shoppa julepresanger så det grein etter, vi drakk kakao på kroe (tradisjon), og snakket med mannen som solgte smykker. Vi ble ganske shokka når to eldre menn såg stygt på oss. Det viste seg at vi satt på alle stolene som var i nærheten, og de ville sitte. For all del, spør så får du stolen min :-S Etterpå snakket de om oss, og fikk oss til å føle oss skikkelig baaad. Well done. I dag fikk eg pc. Egen pc. Uten internett og lyd. Hahahah. Whats the use in trying, all you get is pain When I wanted sunshine I got rain Fair play; Just pain.

1 kommentar:

Åshild sa...

Gratulerer med femmar :)